Poligrafia dla reklamy - poligrafia i reklama

nalepki cennik

O druku reklamowym słów kilka


Druk reklamowy cieszy się cały czas niesłabnącą popularnością. Jest on ciągle popularny nie tylko wsród dużych przedsiębiorstw, ale także pośród małych firm. Wszystko przez to, że działania reklamowe powinny być kompleksowe. Działa

Poligrafia dla reklamy - poligrafia i reklama nalepki cennik
nia reklamowe powinny obejmować nie tylko internet i globalną sieć informacyjną, ale także chociażby radio, telewizję, a także właśnie wydruki. Daje to szansę zorganizowania idealnego przekazu reklamowego, który dotrze do szerokiego grona zainteresowanych nim osób. Pamiętajmy o tym i miejmy to wszystko na uwadze zastanawiając się nad działaniami reklamowymi w sieci internetowej i poza nią. Postawmy na druk reklamowy, to rzeczywiście się opłaca.




W tym znaczeniu termin ten dotyczy

DTP (ang. desktop publishing – publikowanie zza biurka) – termin oznaczający pierwotnie ogół czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które będą później powielone metodami poligraficznymi. Krócej mówiąc, termin ten oznacza komputerowe przygotowanie do druku. W tym znaczeniu termin ten dotyczy nie tylko fazy projektowej, czyli tworzenia w programach komputerowych obrazu (oraz kształtu) stron publikacji, ale także zarządzania pracą grupową, a nawet odnosi się do komputerowego sterowania urządzeniami wykorzystywanymi w tym procesie, a więc np. naświetlarkami czy maszynami drukarskimi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP


DTP , encyklopedyczna definicja

Istotne jest, że DTP zajmuje się nie tylko samym obrazem, ale także kształtem podłoża, tak więc termin ten dotyczy także projektowania np. niezadrukowanych opakowań i innych form wykrawanych z papieru, kartonu czy też np. kształtów wycinanych z folii samoprzylepnej.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP



© 2019 http://poligrafia-i-reklama.capricornstudio.com.pl/